Έχω ένα σχολειό μεγάλο και τρανό, το λένε  6ο Δημοτικό και είναι ξακουστό.  6ο Δημ.Σχολ.Ευόσμου Κύριλλος &  Μεθόδιος, ένα σχολείο με ιστορία

        ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ 6ου ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ 

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Φωτογραφίες και Video

Προτιμήσεις και χρήσιμες ιστοσελίδες

Προσκλητήρια εκδωλώσεων

Βιβλιοθήκης προγράμματα

Περιβαλλοντικής προγράμματα

Στιγμές από το Comenius

sxoleio skitso3.JPG (123612 bytes)

Αναρτημένες υποσελίδες: 258

Νέες αναρτήσεις

Γιορτή λήξης

Αποχαιρετισμός της Στ

Δρογγίτης Παύλος, διατροφολόγος

Μήττα Δήμητρα

Φιλοζωική Γιαννιτσών

The turtle and the rabbit

Το βιβλίο της ιστορίας Δ1

Το βιβλίο του Α3

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

Κύριλλος Μεθόδιος

Ποδόσφαιρο Στ

A3 φύτεμα ελιάς

Σχολικός εκφοβισμός

Τζενανίδου Ταρσή

Νευροκολπή Βασιλική

Unisef Γ1

Παιδικό Χωριό

ΔΑΚ Ωραιοκάστρου

25η Μαρτίου

 

bullet
Επικοινωνία με το 6ο σχολείο
bullet
Τηλ.& fax:2310 764235
bullet
email:mail@6dim-evosm.thess.sch.gr
bulletΔιευθυντής: Καπίδης Αντώνιος
bulletΥποδιευθύντρια: Δασκαλάκη Σύρμα
bullet
Σχεδιασμός-κατασκευή ιστοσελίδας: Καπίδης Αντώνης
bullet
email:kapidisa@in.gr

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Σχολείο: 6ο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχ. Ευόσμου
Τμήματα: Δ1 & Δ2

Εκπαιδευτικοί: Τοπούζα Πηνελόπη & Θυμιάνης Ελευθέριος

Θέμα: Αρχαία Ελληνική Πολιτιστική Κληρονομιά

 

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2010-2011, με αφόρμηση το μεγάλο ενδιαφέρον των μαθητών/τριών μας στο μάθημα της Ιστορίας, και κυρίως γιατί πιστεύουμε ότι η γνώση της αρχαίας ελληνικής ιστορίας και του πολιτισμού είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά, αναλάβαμε το πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα: «Αρχαία ελληνική πολιτιστική κληρονομιά».

Οι μαθητές/τριες ανταποκρίθηκαν ιδιαιτέρως θετικά και με ενθουσιασμό όταν τους/τις το προτείναμε. Ήδη είχαμε εντοπίσει αυξημένο ενδιαφέρον σε θέματα όπως η φιλοσοφία, η αρχιτεκτονική των αρχαίων οικοδομημάτων, η αρχαία ελληνική τεχνολογία, ο καθημερινός τρόπος ζωής των αρχαίων Ελλήνων, τα πολιτεύματα κ.ά.

Έτσι, λοιπόν, ξεκίνησε ένα ταξίδι στην αρχαία πολιτιστική κληρονομιά μας και γενικότερα στην αρχαιότητα.

Ξεκινήσαμε έρευνα, αφού δημιουργήθηκαν ομάδες βάση των ενδιαφερόντων τους. Αρχικά τα παιδιά αναζήτησαν πληροφορίες σε περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία, εγκυκλοπαίδειες και φυσικά στο διαδίκτυο. Επόμενο στάδιο ήταν η καταγραφή των χρήσιμων στοιχείων σε μεγάλα χαρτόνια. Επίσης, κάποιες ομάδες υποστήριξαν με καλλιτεχνική διάθεση το θέμα τους(κούροι, κόρες, κατόψεις ναών) και κατασκευές (Παρθενώνας, Ναός του Ποσειδώνα, Μινωική Κρήτη).

 

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε κάποια βίντεο, σχετικά με τα θέματα όπως π.χ. τη διαμάχη για τα ελγίνεια μάρμαρα, αρχαία Ολυμπία, μαντεία, αρχαίο θέατρο κλπ. Οι ομάδες ανατροφοδοτήθηκαν και ετοίμασαν γραπτά κείμενα σε μορφή άρθρων. Μετά από  ένα εύλογο χρονικό διάστημα, επισκεφθήκαμε στο Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο της Πέλλας. Επόμενο στάδιο, ήταν να ετοιμαστούν οι παρουσιάσεις των θεμάτων από τις ομάδες και κάποιες ομάδες που ασχολήθηκαν με το αρχαίο θέατρο (τραγωδία και κωμωδία), ετοίμασαν μια σύγχρονη προσέγγιση της Ειρήνης του Αριστοφάνη που εισέπραξε τον ενθουσιασμό των υπόλοιπων παιδιών.

Συμπερασματικά, θα θέλαμε να προσθέσουμε πως οι στόχοι που θέσαμε στο πρόγραμμα, τόσο διδακτικοί, αλλά κοινωνικοί και συναισθηματικοί, επιτεύχθηκαν και τα παιδιά έδειξαν σε όλη τη διάρκεια μεγάλο ζήλο και ενδιαφέρον. Ανέπτυξαν ιδιαίτερα τη δεξιότητα της ομαδοσυνεργατικής μάθησης και πραγματικά το διασκέδασαν.

Επιστροφή