Έχω ένα σχολειό μεγάλο και τρανό, το λένε  6ο Δημοτικό και είναι ξακουστό.  6ο Δημ.Σχολ.Ευόσμου Κύριλλος &  Μεθόδιος, ένα σχολείο με ιστορία

        ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ 6ου ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ 

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Φωτογραφίες και Video

Προτιμήσεις και χρήσιμες ιστοσελίδες

Προσκλητήρια εκδωλώσεων

Βιβλιοθήκης προγράμματα

Περιβαλλοντικής προγράμματα

Στιγμές από το Comenius

sxoleio skitso3.JPG (123612 bytes)

Αναρτημένες υποσελίδες: 258

Νέες αναρτήσεις

Γιορτή λήξης

Αποχαιρετισμός της Στ

Δρογγίτης Παύλος, διατροφολόγος

Μήττα Δήμητρα

Φιλοζωική Γιαννιτσών

The turtle and the rabbit

Το βιβλίο της ιστορίας Δ1

Το βιβλίο του Α3

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

Κύριλλος Μεθόδιος

Ποδόσφαιρο Στ

A3 φύτεμα ελιάς

Σχολικός εκφοβισμός

Τζενανίδου Ταρσή

Νευροκολπή Βασιλική

Unisef Γ1

Παιδικό Χωριό

ΔΑΚ Ωραιοκάστρου

25η Μαρτίου

 

bullet
Επικοινωνία με το 6ο σχολείο
bullet
Τηλ.& fax:2310 764235
bullet
email:mail@6dim-evosm.thess.sch.gr
bulletΔιευθυντής: Καπίδης Αντώνιος
bulletΥποδιευθύντρια: Δασκαλάκη Σύρμα
bullet
Σχεδιασμός-κατασκευή ιστοσελίδας: Καπίδης Αντώνης
bullet
email:kapidisa@in.gr

 

Δάσος πνεύμονας ζωής

6ο Δημ. Σχολείο Ευόσμου (Διαπολιτισμικό)

Τίτλος προγράμματος: Δάσος πνεύμονας ζωής

Εκπαιδευτικοί: Τραπεζανλίδης Γιώργος, Καπίδης Αντώνης

Διευθύντρια: Συγκιρίδου Ευαγγελία

Τμήματα: Δ4 και Ε1

Αριθμός μαθητών/τριών που συμμετείχαν: 18 (Δ4) και 26(Ε1)

Περίοδος υλοποίησης: Νοέμβριος 2009-Ιούνης 2010

 

 

            Η επιλογή του συγκεκριμένου προγράμματος έγινε με σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντος, αλλά και άμεση επαφή με συγκεκριμένες δράσεις, ώστε τα παιδιά να ζήσουν από κοντά τη φύση. Για το σκοπό αυτό οργανώθηκαν τρεις εκπαιδευτικές δράσεις: μία στο Κ.Π.Ε. Αρναίας Χαλκιδικής, μία στο Κ.Π.Ε. Ποροίων Σερρών και μια συνεργασία με το πρόγραμμα του Αρκτούρου στον Μύλο Θεσσαλονίκης.

1.     1 .Κ.Π.Ε. Αρναίας Χαλκιδικής (τέλος Νοεμβρίου): Ήταν μια μοναδική εμπειρία τόσο για τους μαθητές/τριες, όσο και για τους δασκάλους. Η δυνατότητα που δόθηκε σε όλους μας μέσα από την ενημέρωση των υπεύθυνων του κέντρου, ώστε να γνωρίσουμε την τοπική ιστορία, της συνήθειες και τις ασχολίες των κατοίκων ήταν μοναδική. Ακολούθησε μια υπέροχη διαδρομή(πεζοπορία)  μέσα στο χειμωνιάτικο τοπίο που μας πρόσφερε ο Χολομώντας που σε συνδυασμό με ένα παιχνίδι που κράτησε περίπου δυο ώρες, μέσα στο δάσος, χάρισε στους μαθητές εμπειρίες μοναδικές, γνωρίζοντας την τοπική χλωρίδα και κάνοντας μαθήματα Γεωγραφίας και προσανατολισμού. Η επίσκεψή μας στην όμορφη Αρναία ολοκληρώθηκε με μια υπέροχη φιλοξενία στο εστιατόριο του Κ.Π.Ε. και μια βόλτα στα πετροστρωμένα δρομάκια της.

2.    2. Κ.Π.Ε Ποροίων (μέσα Φεβρουαρίου): Μολονότι ήταν από την αρχή προγραμματισμένη η επίσκεψη στα όμορφα Πορόια του Νομού Σερρών, εντούτοις εξ αιτίας απρόβλεπτων γεγονότων και κυρίως εξ αιτίας της ολοκληρωτικής διακοπής κονδυλίων για την φιλοξενία μας στο Κ.Π.Ε., δεν μπορέσαμε τελικά να πάμε.

3.   

 

 

Πρ    3. Πρόγραμμα Αρκτούρου στην πόλη: Αρκετά εκπαιδευτικό το περιεχόμενο των παρουσιάσεων και των δράσεων στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Τα παιδιά μπόρεσαν να μάθουν για την καφέ αρκούδα, τους βιότοπους που ζει, τις συνήθειές της καθώς και τις δράσεις του Αρκτούρου για την προστασία της. Ακολούθησαν παιχνίδια και κατασκευές, όπου οι μαθητές μπόρεσαν να φτιάξουν με τα χέρια τους ομοιώματα αρκούδας.

4.    4. Όλες οι δράσεις της χρονιάς ολοκληρώθηκαν με παρουσιάσεις υλικού στην τάξη, καθώς και εργασίες γύρω από θέματα που αφορούσαν περιβαλλοντικά θέματα (Προστασία των υδάτινων πόρων, των δασών, του αέρα). Έγιναν πολλές συζητήσεις για το τι μπορούμε να κάνουμε, ώστε σαν ενεργοί άνθρωποι, να συνεισφέρουμε και εμείς στην προστασία του περιβάλλοντος.

 

Σημείωση: Οι χρονικές τοποθετήσεις των επισκέψεων είχαν σα σκοπό τα παιδιά να ζήσουν την εμπειρία του δάσους σε δυο διαφορετικές εποχές, εκείνη του Φθινόπωρου και εκείνη του Χειμώνα. Δυστυχώς η χειμωνιάτικη εξόρμησή μας δεν πραγματοποιήθηκε

 

Όλα τελικά, είχαν σκοπό να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά και να μπορέσουν να καταλάβουν, ότι δεν είμαστε αποκομμένοι από το φυσικό περιβάλλον, που μπορεί να φαντάζει μακρινό, καθώς ζούμε στριμωγμένοι μέσα στις πόλεις, αλλά στην πραγματικότητα τόσο πολύ εξαρτόμαστε από αυτό. Η εμπειρία που αποκομίσαμε όλοι από την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος ήταν μοναδική. Όλοι, συμφωνήσαμε πως θα έπρεπε όλοι οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να μπαίνουν σε τέτοιες δράσεις και όχι μόνο μέσα από κάποια προγράμματα.

Όλο το πρόγραμμα, μέσα από φωτογραφικό υλικό καθώς και βίντεο, έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου μας (http://6dim-evosm.thess.sch.gr)

 

 

Επιστροφή