Έχω ένα σχολειό μεγάλο και τρανό, το λένε  6ο Δημοτικό και είναι ξακουστό.  6ο Δημ.Σχολ.Ευόσμου Κύριλλος &  Μεθόδιος, ένα σχολείο με ιστορία

        ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ 6ου ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ 

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Φωτογραφίες και Video

Προτιμήσεις και χρήσιμες ιστοσελίδες

Προσκλητήρια εκδωλώσεων

Βιβλιοθήκης προγράμματα

Περιβαλλοντικής προγράμματα

Στιγμές από το Comenius

sxoleio skitso3.JPG (123612 bytes)

Αναρτημένες υποσελίδες: 258

Νέες αναρτήσεις

Γιορτή λήξης

Αποχαιρετισμός της Στ

Δρογγίτης Παύλος, διατροφολόγος

Μήττα Δήμητρα

Φιλοζωική Γιαννιτσών

The turtle and the rabbit

Το βιβλίο της ιστορίας Δ1

Το βιβλίο του Α3

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

Κύριλλος Μεθόδιος

Ποδόσφαιρο Στ

A3 φύτεμα ελιάς

Σχολικός εκφοβισμός

Τζενανίδου Ταρσή

Νευροκολπή Βασιλική

Unisef Γ1

Παιδικό Χωριό

ΔΑΚ Ωραιοκάστρου

25η Μαρτίου

 

bullet
Επικοινωνία με το 6ο σχολείο
bullet
Τηλ.& fax:2310 764235
bullet
email:mail@6dim-evosm.thess.sch.gr
bulletΔιευθυντής: Καπίδης Αντώνιος
bulletΥποδιευθύντρια: Δασκαλάκη Σύρμα
bullet
Σχεδιασμός-κατασκευή ιστοσελίδας: Καπίδης Αντώνης
bullet
email:kapidisa@in.gr

 

6ο Διαπολιτισμικό Σχολείο Ευόσμου

 

Πολιτιστικά Στοιχεία των Ιωαννίνων

 

Εκπαιδευτικοί: Πανουργούδη Ευγενία, Πέτσος Ιωάννης, Αλεξίου Ευαγγελία, Σταματίδης Παύλος

Τάξη: Στ’

Αριθμός μαθητών: 75

 

 

Οι μαθητές ενδιαφέρθηκαν για τον λαϊκό πολιτισμό και αποφάσισαν να ασχοληθούν με τα Ιωάννινα για να γνωρίσουν διαφορετικά στοιχεία από αυτά της Μακεδονίας.

 

Οι στόχοι του προγράμματος ήταν:

bulletΝα γνωρίσουν το λαϊκό πολιτισμό των Ιωαννίνων
bulletΝα συλλέξουν πληροφορίες από διάφορες πηγές
bulletΝα εργαστούν ομαδικά και συλλογικά
bulletΝα εκφραστούν δημιουργικά και να αναπτύξουν δεξιότητες
bulletΝα αναπτύξουν κριτική στάση μέσω της παρατήρησης

 

 

 

Το πρόγραμμα προσεγγίστηκε με τη μέθοδο project. Τα παιδιά σε ομάδες ανέλαβαν από έναν τομέα δράσης, έφεραν πληροφορίες από έντυπα και διαδίκτυο. Άλλα έφεραν εικόνες, άλλα πληροφορίες για αρχαιολογικούς χώρους, άλλα οικονομικά και γεωγραφικά στοιχεία του τόπου, άλλα ασχολήθηκαν με τα ήθη και έθιμα του τόπου, άλλα έμαθαν τραγούδια και χορούς της ηπείρου. Όλα τα παραπάνω στοιχεία αξιοποιήθηκαν στο μάθημα της Ιστορίας, της Γεωγραφίας, της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, καταγωγή του Προέδρου της Δημοκρατίας, της Γυμναστικής, της Γλώσσας, ανάγνωση κειμένων σχετικά με την Ήπειρο.

Οι χοροί και τα τραγούδια παρουσιάστηκαν σε όλους τους μαθητές και τους γονείς του σχολείου σε απογευματινή σχολική εκδήλωση.

 

Τα θετικά του προγράμματος είναι ότι επιτεύχθηκαν όλοι οι στόχοι που τέθηκαν, εκτός από την επίσκεψη στα Ιωάννινα, που αναβλήθηκε λόγω οικονομικών και τεχνικών προβλημάτων.

Επιστροφή