Δραστηριότητες:
Οι μαθητές εργάστηκαν ατομικά και ομαδικά.
1)
Συγκέντρωσαν πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του Β. Ηλιόπουλου.
2)
Διάβασαν και αφηγήθηκαν μέσα στην τάξη ένα μεγάλο μέρος των βιβλίων του
συγγραφέα.
3)
Έφτιαξαν ζωγραφιές οι οποίες ξεπήδησαν μέσα από τα κείμενα που διαβάστηκαν.
Οι ζωγραφιές αναρτήθηκαν μέσα στην αίθουσα και κατόπιν χρησιμοποιήθηκαν για
την υποδοχή του συγγραφέα.
4)
Αυτοσχεδίασαν ποιήματα με αφορμή τα κείμενα που διαβάστηκαν,
εικονογραφήθηκαν και έφτιαξαν άλμπουμ με ποιήματα το οποίο και χάρισαν στον
συγγραφέα.
5)
Παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ο Τριγωνοψαρούλης».
6)
Δημιούργησαν τραγουδάκια τα οποία ήταν αφιερωμένα στον «Τριγωνοψαρούλη».
7)
Τέλος υποδέχτηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό στο χώρο του σχολείου το συγγραφέα
Β. Ηλιόπουλου.
Αξιολόγηση:
Συμπερασματικά, μπορούμε να πούμε ότι, οι μαθητές σε όλη τη διάρκεια του
προγράμματος συμμετείχαν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό, η συνεργασία τους ήταν
άριστη και ανέπτυξαν πρωτοβουλίες δράσης.
