Έχω ένα σχολειό μεγάλο και τρανό, το λένε  6ο Δημοτικό και είναι ξακουστό.  6ο Δημ.Σχολ.Ευόσμου Κύριλλος &  Μεθόδιος, ένα σχολείο με ιστορία

        ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ 6ου ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ 

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Φωτογραφίες και Video

Προτιμήσεις και χρήσιμες ιστοσελίδες

Προσκλητήρια εκδωλώσεων

Βιβλιοθήκης προγράμματα

Περιβαλλοντικής προγράμματα

Στιγμές από το Comenius

sxoleio skitso3.JPG (123612 bytes)

Αναρτημένες υποσελίδες: 258

Νέες αναρτήσεις

Γιορτή λήξης

Αποχαιρετισμός της Στ

Δρογγίτης Παύλος, διατροφολόγος

Μήττα Δήμητρα

Φιλοζωική Γιαννιτσών

The turtle and the rabbit

Το βιβλίο της ιστορίας Δ1

Το βιβλίο του Α3

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

Κύριλλος Μεθόδιος

Ποδόσφαιρο Στ

A3 φύτεμα ελιάς

Σχολικός εκφοβισμός

Τζενανίδου Ταρσή

Νευροκολπή Βασιλική

Unisef Γ1

Παιδικό Χωριό

ΔΑΚ Ωραιοκάστρου

25η Μαρτίου

 

bullet
Επικοινωνία με το 6ο σχολείο
bullet
Τηλ.& fax:2310 764235
bullet
email:mail@6dim-evosm.thess.sch.gr
bulletΔιευθυντής: Καπίδης Αντώνιος
bulletΥποδιευθύντρια: Δασκαλάκη Σύρμα
bullet
Σχεδιασμός-κατασκευή ιστοσελίδας: Καπίδης Αντώνης
bullet
email:kapidisa@in.gr

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Σχολείο: 6ο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχ. Ευόσμου
Τμήματα: Δ1 & Δ2

Εκπαιδευτικοί: Τοπούζα Πηνελόπη & Θυμιάνης Ελευθέριος

Θέμα: Γνωριμία με σύγχρονους Έλληνες συγγραφείς (Μάστορη Βούλα)

 

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων στης σχολικής βιβλιοθήκης, πολλοί/ές συγγραφείς επισκέφθηκαν το σχολείο μας. Θεωρούμε πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας από τους μαθητές, τη γνωριμία τους με συγγραφείς.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά ξεκίνησαν να διαβάζουν βιβλία της συγγραφέως Βούλας Μάστορη και να ανταλλάσουν μεταξύ τους τα βιβλία αφού ετοίμαζαν μια μικρή παρουσίαση που δεν αποκάλυπτε όλα τα στοιχεία της πλοκής δημιουργώντας ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον να το διαβάσουν τα υπόλοιπα παιδιά.

Στη συνέχεια, αφού τα περισσότερα παιδιά είχαν διαβάσει αρκετά βιβλία της συγγραφέως, δημιουργήθηκαν ομάδες και αναπτύχθηκαν δραστηριότητες όπως δημιουργία εναλλακτικών εξωφύλλων και τίτλων για τα βιβλία, αφηγήσεις, παιχνίδια ρόλων, ανάπτυξη γραπτού λόγου κ.ά.

Όταν η συγγραφέας επισκέφθηκε το σχολείο μας, οι μαθητές ενθουσιασμένοι έθεσαν πολλά ερωτήματα τόσο για τα έργα της τα οποία είχαν διαβάσει, αλλά και για το επάγγελμά της, τις πηγές της έμπνευσής της, την καθημερινή της ζωή και τη σχέση της με τα βιβλία. Στη συνέχεια θέλησαν να της παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους και να συζητήσουν γι’ αυτά. Φυσικά, τα παιδιά δεν άφηναν τη συγγραφέα να φύγει δείχνοντάς της την αγάπη τους για τα βιβλία της.

 

Επιστροφή