Έχω ένα σχολειό μεγάλο και τρανό, το λένε  6ο Δημοτικό και είναι ξακουστό.  6ο Δημ.Σχολ.Ευόσμου Κύριλλος &  Μεθόδιος, ένα σχολείο με ιστορία

        ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ 6ου ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ 

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Φωτογραφίες και Video

Προτιμήσεις και χρήσιμες ιστοσελίδες

Προσκλητήρια εκδωλώσεων

Βιβλιοθήκης προγράμματα

Περιβαλλοντικής προγράμματα

Στιγμές από το Comenius

sxoleio skitso3.JPG (123612 bytes)

Αναρτημένες υποσελίδες: 258

Νέες αναρτήσεις

Γιορτή λήξης

Αποχαιρετισμός της Στ

Δρογγίτης Παύλος, διατροφολόγος

Μήττα Δήμητρα

Φιλοζωική Γιαννιτσών

The turtle and the rabbit

Το βιβλίο της ιστορίας Δ1

Το βιβλίο του Α3

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

Κύριλλος Μεθόδιος

Ποδόσφαιρο Στ

A3 φύτεμα ελιάς

Σχολικός εκφοβισμός

Τζενανίδου Ταρσή

Νευροκολπή Βασιλική

Unisef Γ1

Παιδικό Χωριό

ΔΑΚ Ωραιοκάστρου

25η Μαρτίου

 

bullet
Επικοινωνία με το 6ο σχολείο
bullet
Τηλ.& fax:2310 764235
bullet
email:mail@6dim-evosm.thess.sch.gr
bulletΔιευθυντής: Καπίδης Αντώνιος
bulletΥποδιευθύντρια: Δασκαλάκη Σύρμα
bullet
Σχεδιασμός-κατασκευή ιστοσελίδας: Καπίδης Αντώνης
bullet
email:kapidisa@in.gr

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

 

Σχολείο: 6ο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχ. Ευόσμου
Τμήματα: Δ1 & Δ2

Εκπαιδευτικοί: Τοπούζα Πηνελόπη & Θυμιάνης Ελευθέριος

Θέμα: Αρχαία Το νερό- πηγή ζωής και η εξοικονόμησή του

 

Οι μαθητές της Δ’ τάξης είχαν ασχοληθεί και κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σχολικής χρονιάς με περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα το δάσος, ολοκληρώνοντάς το με μεγάλη επιτυχία Τη φετινή σχολική χρονιά θεωρήσαμε πολύ σημαντικό, αλλά και επίκαιρο να διαπραγματευτούμε το θέμα του νερού ως δημόσιου αγαθού με ιδιαίτερη έμφαση στην έλλειψή του και στις ποικίλες συνέπειες του γεγονότος αυτού, στη ζωή των ανθρώπων.

Αρχικά, συζητήσαμε την πιθανότητα της ενασχόλησής μας με το θέμα αυτό με τα παιδιά και έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον γιατί εντόπισαν τη σχετικότητα του θέματος με την καθημερινή τους ζωή. Δημιουργήθηκαν ομάδες και χωρίστηκαν βάση των υποθεμάτων τα οποία θα ερευνούσαν, όπως: κύκλος του νερού, ποτάμια, λίμνες, μόλυνση του νερού, υδροβιότοποι, τρόποι εξοικονόμησης του νερού, υπερκατανάλωση κ.ά. Οι ομάδες εργάστηκαν για περίπου ένα μήνα υπό την καθοδήγησή μας και ανέπτυξαν τις εργασίες τους ανατροφοδοτούμενες μεταξύ τους, τις οποίες τελικά παρουσίασαν.

 

Ήταν πολύ ενδιαφέρον, γιατί η κάθε ομάδα ανέθετε «αποστολές» στα μέλη των υπόλοιπων ομάδων, πχ να μετρήσουν το νερό που χρειάζονται σε κάθε ντουζ, να μελετήσουν λογαριασμούς υδροδότησης ή να μάθουν για σπάνια πουλιά στα δέλτα των ποταμών. Μετά από ένα χρονικό διάστημα οι ομάδες συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές επισκέψεις, στο ΚΠΕ Έδεσσας και στο ΚΠΕ του Γαλλικού ποταμού. Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησης των μαθητών με το πρόγραμμα ανέπτυξαν δραστηριότητες όπως κατασκευή ενός υδρόμυλου, απλού υδραγωγείου, μακέτα αναπαράστασης του κύκλου του νερού και φυσικά παρακολούθησαν βίντεο με θέμα την έλλειψη του νερού αλλά και ακραία φυσικά φαινόμενα πχ τσουνάμι.

Πιστεύουμε πως με το συγκεκριμένο πρόγραμμα, καταφέραμε να επιτευχθούν όλοι οι στόχοι που θέσαμε, έχοντας ως κύριο σκοπό την ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης από τους μαθητές.

 

Επιστροφή