Έχω ένα σχολειό μεγάλο και τρανό, το λένε  6ο Δημοτικό και είναι ξακουστό.  6ο Δημ.Σχολ.Ευόσμου Κύριλλος &  Μεθόδιος, ένα σχολείο με ιστορία

        ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ 6ου ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ 

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

Φωτογραφίες και Video

Προτιμήσεις και χρήσιμες ιστοσελίδες

Προσκλητήρια εκδωλώσεων

Βιβλιοθήκης προγράμματα

Περιβαλλοντικής προγράμματα

Στιγμές από το Comenius

sxoleio skitso3.JPG (123612 bytes)

Αναρτημένες υποσελίδες: 258

Νέες αναρτήσεις

Γιορτή λήξης

Αποχαιρετισμός της Στ

Δρογγίτης Παύλος, διατροφολόγος

Μήττα Δήμητρα

Φιλοζωική Γιαννιτσών

The turtle and the rabbit

Το βιβλίο της ιστορίας Δ1

Το βιβλίο του Α3

Βαγγέλης Ηλιόπουλος

Κύριλλος Μεθόδιος

Ποδόσφαιρο Στ

A3 φύτεμα ελιάς

Σχολικός εκφοβισμός

Τζενανίδου Ταρσή

Νευροκολπή Βασιλική

Unisef Γ1

Παιδικό Χωριό

ΔΑΚ Ωραιοκάστρου

25η Μαρτίου

 

bullet
Επικοινωνία με το 6ο σχολείο
bullet
Τηλ.& fax:2310 764235
bullet
email:mail@6dim-evosm.thess.sch.gr
bulletΔιευθυντής: Καπίδης Αντώνιος
bulletΥποδιευθύντρια: Δασκαλάκη Σύρμα
bullet
Σχεδιασμός-κατασκευή ιστοσελίδας: Καπίδης Αντώνης
bullet
email:kapidisa@in.gr

 

6ου ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ

 

 

«Μια φορά κι έναν καιρό στον Εύοσμο υπήρχε άφθονο νερό»

 

ΜΗΤΡΟΥΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ ΕΛΠΙΔΑ

Α1+Α2

46 μαθητές (20 αγόρια-26κορίτσια)

 

Οι μαθητές παρακινήθηκαν να μάθουν και να παρατηρήσουν το νερό που πίνουν στα σπίτια τους, στο σχολείο, γιατί οι γονείς επιμένουν ν’ αγοράζουν εμφιαλωμένα νερά και γιατί βάζουν εκείνα τα «παράξενα» στη βρύση της κουζίνας.

-       να μάθουν πως φτάνει το νερό στο σπίτι τους – το «ταξίδι» του νερού

-       να συλλέξουν πληροφορίες για την παλιά εικόνα του Ευόσμου, μέσα από το φωτογραφικό αρχείο του δήμου Ευόσμου

-       ν’ ακούσουν ιστορίες από παλιούς Ευοσμίτες, για τη ζωή τους, για τις δυσκολίες, για τα ρέματα που περνούσαν από την περιοχή του Ευόσμου

-       να εργαστούν σε μικρές ομαδούλες και να μάθουν ν’ ακούνε τη γνώμη και του συμμαθητή τους

 

Το πρόγραμμα το δουλέψαμε με τη μέθοδο Project, όσο αυτό ήταν δυνατό, μιας και μιλάμε για την Α’ τάξη. Υπήρχε συνεχής επίβλεψη και συνεργασία με τους μικρούς ερευνητές, τους καθοδηγήσαμε και τους βοηθήσαμε, ώστε να προχωρά η εργασία. Τα παιδιά συγκέντρωσαν πληροφορίες και εικόνες από υγιή φυσικά περιβάλλοντα σχετικά με το νερό, θάλασσες, λίμνες, ποτάμια, Αξιοποιήσαμε το μάθημα της γλώσσας, της αισθητικής αγωγής, παίξαμε θεατρικά παιχνίδια, κάναμε κατασκευές, δυστυχώς δε μπορέσαμε να επισκεφτούμε τη λίμνη Βόλβη, όπως είχαμε προγραμματίσει. Θα προσπαθήσουμε του χρόνου…

Το περιβαλλοντικό αυτό πρόγραμμα, στο μέτρο που μπορέσαμε να το δουλέψουμε με τα παιδιά, τους άρεσε, έδειξαν ενδιαφέρον, αποτέλεσε, θέλαμε να πιστεύουμε, ένα μικρό λιθαράκι στο «χτίσιμο» περιβαλλοντικής συνείδησης των νέων παιδιών

Επιστροφή